středa 18. června 2014

moje nové úlovky z drogerie- červen

Ahoj,
omlouvám se Vám, že tu teď tak dlouho nebyl žádný nový příspěvek, ale bohužel jsem neměla na blog vůbec čas. Teď by to už  snad mělo být lepší a do prázdnin zkusím přidávat co nejvíc příspěvků.
 Dnes to bude opět o mých nových úlovcích z drogerie za tento měsíc. Jsou to hlavně věci co si s sebou budu brát na dovolenou. Ale o tom bude jeden z dalších článků. Tak se na to vrhneme:


1. Garnier BB cream pro smíšenou až mastnou pleť- odstín medium

Tento BB mě zatím mile překvapil. Není sice nijak extra krycí, ale na pleti vypadá opravdu dobře. Má celkem hezký obal, ale ten od klasického BB se mi líbí přece jenom o něco víc.





2. Dermacol make up cover

Tohle už je prověřená klasika. O tom snad ani psát nemusím. Obal hezký, ale nepraktický. Líbí se mi jeho vysoká SPF a voděodolnost. Hodlám ho používat jako korektor.


3. Maybelline colorama lip gloss v tubičce

Akce 1+1 zdarma- tak jsem je tam přece nemohla nechat, že?! Má takové jemné odstíny se třpytkami, protože výrazně barevných lesků mám dost. Obal je obyčejný a pěkný. Aplikace je tak jak je u těchto lesků zvykem. Jinak jsem je ještě zkoušela jen jednou takže k nim nedokážu nic víc říct. 


4. Maybelline colorama- tvářenky

Stejná akce jako lesky. Mám odstín 301 (ten vepředu) a 501 (vzadu). Stíny jsou hodně tvrdě lisované a tak se déle nanáší. Ale jinak jsou hezky pigmentované a dobře drží, takže za mě ano!


5. Dermacol love lips

Koupila jsem si další odstín, tenokrát světle růžový. Je taky hezky pigmentovaný. K moři se bude hodit obzvlášť kvůli SPF 15.


6. essence soft touch mousse- make up

Tento tuhý make up jsem chtěla vyzkoušet, protože jsem na něj četla dost dobrých recenzích. Moc jsem ho nezkoušela, ale co jsem zatím vysledovala je to,že opravdu hodně kryje a dělá pěkný finish.

7. nyc- bronzer

Chtěla jsem bronzer bez třpytek a tak jsem si koupila tento. Moc se mi líbí jeho obal (se zrcátkem) i odstín mi vyhovuje. 

To by bylo pro dnešek všechno. Další článek se pokusím přidat zítra, ale nic neslibuji. Těším se na Vás...

A co jste si tenhle měsíc koupili Vy? Máte některou z těchto věcí? Jak jste s nimi spokojeni?




Žádné komentáře:

Okomentovat