sobota 31. května 2014

Cestovní kosmetická taštička mojí sestřičky

Ahoj,
 dneska mám pro Vás další inspirativní článek. Je to článek o tom co si moje sestřička bere za kosmetiku, když někam jede třeba jako právě dnes. Vypůjčila jsem si její taštičku, protože jsem se chtěla podívat jestli si náhodou nevzala mojí novou řasenku, kterou jsem nemohla najít a jak jsem jí tak držela v ruce napadlo mě, že bych o té taštičce rovnou mohla napsat alespoň nějaký krátký článek. (Řasenka v ní bohužel nebyla.)
 Když jsem si její taštičku prohlížela tak jsem zjistila, že máme dost výrobků stejných, takže se nedivte, že jste u mě už některé z těchto věcí viděli.;)
 Tak jdeme se podívat na ty fotky:
Tohle je teda ta její taštička... netuším kde k ní přišla ale moc se mi líbí ten vzor a ta starorůžová barva.

A teď už se podíváme na obsah, co si to tam v té taštičce vlastně nosí.



Tak to je dneska všechno. Doufám, že se Vám dnešní inspirativní článek líbil a těším se zase příště.
A co za kosmetiku si s sebou vozíte vy když někam cestujete?






Žádné komentáře:

Okomentovat