pátek 30. května 2014

laky na nehty essence- colour and go

Zdravím Vás všechny, 
jak už jste asi z nadpisu poznaly dneska to bude článek o lacích na nehty essence, konkrétně tedy colour and go. Musím se přiznat, že na tyto laky mám takový názor půl na půl.V něčem jsou dobrý a v něčem za
se úplně strašný :). Tak se pustíme do recenzování.

Začnu tím pozitivním:
1. Laky mají krásné barvy a je jich mnoho na výběr takže si vybere každá.
2. Mají celkem velký plochý štěteček, kterým se dobře lakuje.
3. Mají dobrou konzistenci, pigmentaci i krytí. (Ale stejně nanáším dvě vrstvy.)
4. Mají pěkný, originální a decentní obal,který se mi líbí.


A teď to co už není zase tak úžasné:
1. Lak hrozně dlouho zasychá a tak se mi dost často stane, že si do laku někde rýpnu a mám ho potom takový hrbolatý a nehezký.
2. I s topcoatem se mi začne už po dvou dnech loupat, což mě celkem štve, protože si myslím, že by mohl vydržet déle.


Tak a podtrženo sečteno opravdu nevím. Nedokážu říct jestli tento lak stojí za to, aby jste si ho koupily.... ale asi spíš ne, protože za těch 50 Kč si můžete koupit i laky, které jsou podle mě o něco lepší (např. miss sporty, rimmel Rita Ora apod.)

Zkoušela někdy některá z Vás tyto laky nehty? Jaké Vám přišly?

Žádné komentáře:

Okomentovat