čtvrtek 29. května 2014

Moje nové úlovky z drogerie- květen

Ahoj,
tak dneska jsem si pro Vás připravila článek o dekorativní kosmetice, kterou jsem si od začátku května koupila. Nečekejte nějaké tuny kosmetiky ani žádnou převratnou novinku, která by mi drasticky změnila život. Jsou vesměs velmi známé výrobky a o většině z nich už jste nejspíš buď slyšely nebo je máte rovnou doma! Protože mám většinu výrobků teprve krátce  tak je ještě nemám pořádně vyzkoušené a neudělala jsem si na ně pořádný názor. A proto to dneska bude článek spíš o prvních dojmech z těchto produktů.

Pudr miss sporty So Matte

 Tento pudr mě velice příjemně překvapil tím jak funguje. Abych řekla pravdu, tak jsem toho od něj moc nečekala a na to je teda fakt dobrý! Jediné, co je na tomto pudru fakt strašné je jeho balení, protože je to jenom kus plastu, který se dřív nebo později rozpadne. Ale co se mi na obalu líbí je to, že má u sebe zrcátko a houbičku.


Dermacol Imperial make up

 Tento make up jsem si koupila až na léto takže teď je na mě ještě dost tmavý. Jinak tomuto make upu nemám co bych vytkla. Je tak středně krycí, hydratační, dobře drží.... a já nevím všechno ještě :).


Řasenka Maybelline the Colossal Volum Express mascara
 Tuhle řasenku jsem zatím ještě pořádně nevyzkoušela, ale moc se mi líbí její kartáček a tak doufám, že snad bude dobrá.

Dermacol love lip

 Musím souhlasit už asi s milionem pochvalných recenzí na tento tónující balzám na rty. Je opravdu úžasný a myslím, že jsi půjdu do drogérky koupit další.

Essence rtěnka

 Tuto rtěnku jsem taky ještě pořádně nezkoušela, ale bohužel jsem zjistila, že odstín, který jsem si vybrala není ten, který jsem chtěla. I když to na fotce není vidět tak tato rtěnka je trochu do růžova a není to ta klasická rudá, kterou jsem chtěla já. Ale nevadí, i tenhle odstín určitě dokážu nějak využít;).

Kajalové tužky na oči essence

 Tyto tužky jsou vážně úžasné... Mají krásnou sytou barvu, drží, nerozmazávají se, jsou měkké a já je úplně v pohodě používám i na waterline. Je zajímavé, že jsem zatím nenašla nikoho komu sedly tak dobře jako mě:).

Štetec na oční stíny essence

 Tento štětec na oční stíny jsem si koupila, protože jsem na něj četla celkem dost pozitivních ohlasů. Ještě jsem ho nějak nestihla vyzkoušet takže nevím jaký je , ale každopádně vypadá pěkně.


Oční stíny essence

Tyhle stíny nejsou moc pigmentované, ale mě se ta barva líbí. Jinak ostatní vlastnosti z toho co jsem zatím vypozorovala mají dobré. Takže je to tak půl na půl. Uvidíme co ukáže čas.



A tady máte na závěr ukázané jak jednotlivé produkty vypadají barevně. Zleva to jsou: stíny, rtěnka, balzám, make up, pudr, tužky na oči.

 Dnešní článek byl jak se tak dívám dost dlouhý, tak jestli jste to dočetli až sem tak Vám moc gratuluji a máte  ode mně pomyslnou zlatou medaily ;).

A co jste si tenhle měsíc koupily vy? Zkoušely už jste někdy některý z těchto výrobků?






2 komentáře:

  1. tomu sa hovori poriadny nakup!


    Pozývam na štátnicovú giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/statnicova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat