čtvrtek 19. června 2014

dekorativní kosmetika na dovolenou

Ahoj, 
dnes tu mám pro Vás ten slibovaný článek o tom, jakou dekorativní kosmetiku si s sebou beru na dovolenou. Mám trochu pocit, že to s tou kosmetikou přeháním, ale v duchu si říkám, že to všechno můžu použít. Tak uvidíme ! ;)
Kosmetickou taštičku si beru od Balei. Přijde mi neuvěřitelně roztomilá.Je sice o něco větší než bych potřebovala, ale mám s ní takovou tradici, že všude cestujeme spolu. :)

Věci jsem rozdělila do kategorií podle toho, na kterou část obličeje se používají, protože jsem nechtěla ukazovat každý výrobek zvlášť.
Takhle to vypadá v taštičce:



Produkty na pleť

No, moje pleť je strašná a proto ji budu muset "vylepšovat" i u moře. K tomu my poslouží:
Garmier BB cream pro mastnou pleť
dermacol make up cover
miss sporty pudr
maybelline colorama tvářenka
nyc bronzer
essence štětec na pudr (používám ho i na tvářenku a bronzer)


Produkty na oči

Mám toho celkem dost, ale myslím, že vzhledem k vedru to ani přes den nepoužiji (proto si taky neberu voděodolnou řasenku). Ale na večer se to můžou stíny a černá tužka hodit. Produkty, které si s sebou beru:
nyc kleštičky na řasy
essence paletka očních stínů All about nude
maybelline řasenka express volume
essence černá kajalová tužka
essence strouhátko
ebelin aplikátor očních stínů


Produkty na obočí

Tady není moc co řešit.Na obočí toho moc nepožívám, jen tužku a bezbarvý gel. Produkty:
essence tužka na obočí
essence gel na obočí a řasy

Produkty na rty

Na rty si toho s sebou beru opravdu hodně,ale já to potřebuji. Balzámy jsou základ a lesky mám na obarvení rtů (zesvětlení, ztmavení apod.) Produkty, které si beru s sebou:
Bomb cosmetic balzám na rty
Balzám na rty s včelím voskem
HaM lesk na rty
dermacol love lips
maybelline colorama lesk na rty
tchibo lesk na rty


Doufám, že se Vám dnešní článek líbil a že jsem Vás třeba trochu inspirovala. Mějte se krásně.

A co si berete na dovolenou Vy? Kolik si toho berete?



Žádné komentáře:

Okomentovat