pondělí 21. dubna 2014

Recenze na čtyři řasenky

Zdravím Vás, 

 Dneska jsem si pro Vás připravila recenzi rovnou na čtyři řasenky. Dvě od miss sporty, jedna od essence a jedna od Dermacolu. 

 1. řasenka miss sporty Studio lash  3D volumythic

 Řasenka má žlutý obal s modrými nápisy, který je celkem hezký. Obal je poměrně malý což je praktické, protože alespoň v kosmetické taštičce nezabere moc místa. Náplně je v řasence 8ml a barva je hezky černá a hustší což mám ráda. 

Co mě na řasence zaujalo je tvar jejího kartáčku. Nedokážu ho pořádně popsat tak to snad z fotky bude dostatečně poznat.

Řasenka mi na řasách udělá celkem pěkný efekt, takže za mě jako levná varianta pokud budete mít hlouběji do kapsy určitě ano. Neslepuje, udělá lehký objem, natočí a trochu prodlouží.
Cena řasenky je něco kolem 70 Kč a lze ji sehnat ve všech drogeriích kde je stojan miss sporty (Rossmann, dm, Teta).

2. řasenka miss sporty Studio lash Instant volume

Tak u téhle řasenky bych se asi opakovala, protože jsou si dost podobné. Takže tu uvedu jenom jejich rozdíly. 
Tato řasenka má jiný obal, který se mi líbí o něco méně. Je růžový se stříbrnými nápisy... ale žádná extra hrůza, která by se nedala přežít to není.

Další rozdíl je v kartáčku. Jak vypadá kartáček této řasenky si můžete prohlédnout na fotce. Dokonce je na ní i jedna řada štětinek, která má za úkol řasy dokonale rozčesat... tak nějak jsem si toho, že by to dělala nevšimla, ale jinak je mi kartáček celkem sympatický.

Efekt udělá podobný. Cena dostupnost je také stejná, takže tuto řasenku taktéž doporučuji.

3. řasenka essence Lash mania reloaded

Tuto řasenku jsem Vám už ukázala v minulém článku, tak tady na ní máte recenzi.
Řasenka má celkem velký stříbrno- černý obal. V řasence je 10ml náplně což je celkem dost. Řasenka je hodně černá, ale trošku řidší, proto trochu déle schne, ale opravdu jenom trochu.

Musím se přiznat, že s kartáčkem mám až dodnes problémy. Nevím proč, ale bojím se ho přiblížit k oku. Fotka jak vypadá je zde.

 Efekt řas, které udělá je super. Hlavně je podle mě dost natočí a prodlouží, 
zahuštění je takový průměr. Řasenka řasy neslepuje.
Cena této řasenky byla myslím 55Kč a za tu cenu není co řešit. Neříkám, že se lepší řasenky nenajdou, ale v téhle cenové kategorii je to jednička. Též se dá sehnat ve všech drogeriích se stojany essence.

4. řasenka Dermacol Rapid grow lash mascara

Tak a už se dostáváme ke konci. Poslední řasenka od Dermacolu má podle mě moc hezký obal černo- stříbrný obal. Jsem ráda, že tato řasenka nepůsobí na rozdíl od všech předešlých tak lacině (i když ony laciné jsou ;)). Tím bohužel většina pozitiv končí.

V řasence je 8ml černé náplně, která je také spíše řidší. 
Řasenka má podle mě úplně klasický kartáček, který já moc nemusím.

Efekt, který tato řasenka udělá je takový průměrný. Řasy jsou celkem prodloužené a nadzvednuté. Ale problém této řasenky je že celkem slepuje, a to hodně. Hlavně při více vrstvách. Takže musíte potom řasy projet jiným kartáčkem.
Tato řasenka mě stála 200Kč a za tu cenu si myslím, že je ze všech dnes recenzovaných nejhorší. Neříkám, že je tato řasenka nějak extra špatná, ale určitě se najdou i lepší.

A jakou řasenku používáte Vy? Máte zkušenost z některou z těchto řasenek?


Žádné komentáře:

Okomentovat