pondělí 21. dubna 2014

All about NUDE - essence


Ahojky,
 dnes jsem se rozhodla napsat recenzi na nude paletku z jarní kolekce essence - all about nude.

 Koupila jsem si ji minulý týden, protože jsem zjistila, že už nemám žádný nude stín. A tato paletka navíc vypadala moc pěkně. Nejprve mě zaujal samotný obal, který je průhledný se stříbrnými nápisy. Paletka je celkem malá a dobře se vejde i do mé cestovní taštičky, což si myslím, že opravdu ocením třeba až pojedu na dovolenou ;).


   Stíny jsou opravdu dobře pigmentované na rozdíl od většiny ostatních essence stínů. Jsou až máslové konzistence, navíc vůbec nepráší a žádný se mi ještě nerozdrolil, což také hodnotím velmi kladně. Mají moc hezké odstíny do hněda, zlata, růžova a do béžova. Všechny jsou třpytivé až na ten uprostřed ve vrchní řadě, ten je matný. Vydrží celý den a kdybych si je večer neodlíčila tak by vydržely i déle.

   Paletku, která obsahuje šest stínů jsem koupila jen za 100 Kč a na to je úžasná. Dá se koupit ve všech drogeriích se stojanem essence (Rossmann, dm, Teta, Globus...). Já bych si ji klidně koupila.

A co vy, zkoušeli jste něco z novinek essence? Tuto paletku? Máte rádi takovéto odstíny nebo jste radši na něco výraznějšího?

Žádné komentáře:

Okomentovat