středa 23. dubna 2014

Duo lesk na rty z H&M

Zdravím všechny,
 dneska jsem se rozhodla napsat recenzi na lesk na rty z  H&M, který jsem si před časem koupila. Je to takový lesk dva v jednom, ale to vám ukážu až níže.

 Tento lesk jsem si koupila asi hlavně kvůli obalu, který je nádherný. Je velký, kulatý s černým víčkem, nápisem a roztomilou krajkou. Praktické na něm je, že na vrchní straně víčka mám malé zrcátko, které sice vypadá, že je na nic, ale pusu si v něm zkontrolovat dokážete:).

 A teď se dostáváme k tomu slovu duo. Když lesk otevřete jsou v něm dva aplikátory, který každý vede do jedné poloviny lesku. Špatně se to vysvětluje, tak doufám, že z fotky to bude lépe vidět. Je to prostě tak, že ty lesky jsou dva, ale jsou v jednom obalu.

 Aplikátor tohoto lesku je takový ten klasický, který mi vyhovuje asi ze všech nejvíc takže za to určitě taky palec nahoru.

 A konečně dostáváme dovnitř. Barva lesku je červená. Jedna polovina je matná (výraznější) a druhá třpytivá (méně výrazná). Lesk lepí tak středně, ale to mi nevadí, protože si ho vezmu jen když si udělám culík, drdol nebo cop.. Vůni má docela sladkou a příjemnou, ale celkem chemickou. Má celkem hutnou konzistenci a na rtech jde trochu cítit. Jeho výdrž je o proti ostatním leskům o něco lepší (nebo se mi to alespoň zdá), ale se stopkama jsem to neměřila takže to nevím na 100%.
Ten víc nahoře je ten matný a ten víc dole se se třpytkami.

V lesku je 11ml náplně a já za něj dala 30Kč takže toho rozhodně nelituju. Lesk je celkem dobrý, hlavně jeho barva je nádherná, ale plnou cenu 100Kč bych za něj opravdu nedala.

A jak jste na tom vy s nakupováním kosmetiky v H&M? Já tam popravdě kosmetiku moc nenakupuji, mám jenom paletku očních stínů a tenhle lesk... Tak zatím ahoj.

Žádné komentáře:

Okomentovat