neděle 20. dubna 2014

Moje kosmetická taštička

Dneska bych Vám ráda ukázala co nosím ve své kosmetické taštičce a bez čeho nevyjdu z domu. Sama takovéhle "očumovací " články miluji tak doufám, že je máte rádi i Vy.
A ještě bych se ráda hned na úvod omluvila za hodně špatnou kvalitu fotek. Fotila jsem je až dneska večer na umělém světle, protože celé odpoledne jsem zdobila vajíčka (příprava na zítřek ;)).
Tak začneme. Moje taštička je taková ta obyčejná od essence asi za 55Kč a dobré na ní je, že je jednoduše omyvatelná a ani vzhledoě nevypadá nijak hrozně.


Taštička je obvykle celkem narvaná... většinou ji skoro ani nezapnu:).

A tady už máte to co v ní v tuhle chvíli můžete najít.

Začneme  zleva:
1. krém na ruce od Neutrogeny- můj největší miláček mezi krémy na ruce
2. korektor essence cover stick- na kruhy pod očima a žilky ideální. Na pupínky nikoliv.
3. gelová řasenka na obočí essence- moje první a poslední záchrana, ale o tom později.
4. balzám na rty labello- na balzám dost silně pigmentovaný, ale jinak super.
5. balzám na rty lip locper- přijde mi skoro škoda ho používat tak k němu spíš čuchám.
6. řasenka essence lash mania reloade- za tu cenu je vážně super.
7. kulička na akné- jako první pomoc když se objeví pupínek funguje dobře.
8. lesky na rty z Tchiba- mám je už asi tři roky a jsou stále jako nové.
9. antibakteriální gel na ruce- bez toho už nevyjdu ven.

A teď všechny výrobky rozdělím do různých kategoríí a tam o nich napíšu něco víc.
1. moje patlátka na pusu:

Nevím jak vy, ale já si pořád něco musím natírat na pusu. A tak u sebe pořád nosím minimálně dva balzámy a lesky. Někdy i víc.

2. Když ráno nestihnu nic jiného než vstát:
Nevím jak Vám, ale mě se občas stává, že zaspím. A pro tyto případy mám ve své kosmetické taštičce tuto základní výbavu, bez které se neobejdu. Korektor, řasenka na obočí, barvící balzám na rty, řasenka  a dva lesky na rty.

3. A zbytek:

A to jsou věci, bez kterých se bojím vyjít z domu. Používám je téměř každý den a jsou nejdůležitější částí mé kosmetické taštičky.


A tady jsem se ještě pokusila vyfotit barvy některých výrobků, ale moc to nejde vidět. Zleva labello, korektor, třpytivý lesk, průhledný lesk.

A co vy, máte také nějakou kosmetickou taštičku? A co v ní nosíte? Já se musím přiznat, že kromě kosmetické taštičky neodejdu z domu taky bez tuny kapesníčků, protože mám celoročně rýmu ;). Tak ahojky a hezké Velikonoce.










Žádné komentáře:

Okomentovat