úterý 15. dubna 2014

Čokoláda aneb láska mého života

Nevím jak Vy, ale já čokoládu přímo miluji (no a vlastně všechno co čokoládu obsahuje) a proto jsem se o ní rozhodla napsat článek. Pokud máte čokoládu taky rádi určitě si tento článek přečtěte.

Nejdřív bych Vám ráda dala přečíst ty nejhezčí citáty a přísloví (ty co mě nejvíc pobavili :)) o čokoládě:
- Není nad dobrého přítele- leda dobrý přítel s čokoládou.
- Silný člověk se pozná tak, že rozlomí tabulku čokolády na dva kusy a pak sní jen jeden!
- Nikdy není tak špatně, aby to čokoláda nemohla vylepšit.
- Trochu moc čokolády je vždy tak akorát.
- Jezte vždy vyváženou stravu- tabulku čokolády v každé ruce.
- K snídani nestačí jen čokoláda. Raději si vezměte dvě.
- Po kousku čokolády odpustíme cokoliv. Jen si neodpustíme ten další.
- Hlavní rozdíl mezi mužem a čokoládou je ten, že čokoládu vždy velmi snadno seženete.
- Čokoláda chutná dobře i samotná. Ale nejlepší je s čokoládou.
- I hořká čokoláda Vám osladí život.
- Opravdu a upřímně milovat může člověk pouze čokoládu.
A tohle jsem při psaní článku baštila :).


No a teďka Vám řeknu dvě novinky, které jsem se o sobě dozvěděla:
Asi jsem matematický génius, protože čokoláda prý obsahuje flavonoly a ty zvyšují cirkulaci a tím i přísun krve do mozku.
Myslím si, že jsem nesmrtelná, protože jedení čokolády údajně prodlužuje život.

A víte co, pokud není v nebi čokoláda, tak ať tam se mnou nepočítají.

A co vy. Máte rádi čokoládu. A dozvěděli jste se právě o sobě, že jste geniální nebo nesmrtelní? Nebo čokoládu nemusíte? Doufám, že se Vám článek líbil.

Žádné komentáře:

Okomentovat