sobota 3. května 2014

Morning baby- BB krém miss sporty

Ahoj,
dnes to bude recenze na BB krém od miss sporty.
Na úvod bych Vám ráda řekla proč píšu BB krém a ne BB cream i když je to tak napsané a obalu. Je to, protože BB creamy jsou ty asijské, kdyžto BB krém je cokoliv co tak někdo nazve. Takže všechny ty naše " BB creamy" garnier, nivea apod. jsou pouze BB krémy, protože to nejsou ty originální asijské. Jo a ještě abyste si nemyslely, že to tu píšu, protože je nemám ráda tak to opravdu není pravda, protože mě naše BB opravdu nepřijdou špatné.
Je to velmi levný BB a dá se koupit asi kolem 70- 80 Kč. Má tubičkové balení je v něm 30ml- opravdu výhodná koupě:).

Má celkem řídkou konzistenci se třpytkami, které ale na obličeji nejdou vidět. Je středně málo krycí, spíš jako takový lepší tónovací krém. Na výběr je ze dvou odstínů- já mám ten tmavší, protože ten světlejší mi přijde hodně světlý.
Na obličeji působí make up velmi přirozeně, netvoří masky ani mapy, takže super. Vydrží skoro celý den, takže za to další plus.
No nevím co bych o tomto make upu ještě dál napsala- já si myslím, že za tu cenu ho klidně vyzkoušejte a v pokud Vám nebude vyhovovat tak to není tak hrozný, protože je opravdu levný.

Žádné komentáře:

Okomentovat