neděle 6. dubna 2014

Miss manga

Dnes tu mám pro Vás můj úplně první článek. Doufám, že se Vám bude líbit.
Je to recenze na řasenku Miss manga od L´Oréal Paris. Používám jí asi čtvrt roku a stala se mojí nejoblíbenější řasenkou.

Její cena se pohybuje někde kolem 250 Kč, ale já jí koupila ve slevě za 195 Kč v Rossmannovi.
Obal této řasenky je jedním slovem nádherný. Líbí se mi jak ta kombinace barev, tak tvar. Jediné co je nepraktické je to, že je dost velký takže v kosmetické taštičce zabírá dost místa.

Kartáček této řasenky je dost netypický. vypadá trochu jako vypelichaný vánoční stromeček, ale líčí se s ním překvapivě dobře.

Tato řasenka má také svou pověstnou "vychytávku" v podobě ohebného kolínka díky, kterému se máte dokázat precizněji nalíčit. Popravdě řečeno si upřímně nedokážu představit jak by někdo dokázal při líčení na kartáček tlačit dostatečně, aby se ohnul, ale pro mě za mě ať to tam klidně je, já si na to při líčení zvykla a myslím si, že vy si také zvyknete.

A teď přijde to nejdůležitější a to je samotný obsah. V řasence je 8 ml náplně, což je podle mě takový vyšší průměr. Barva je černočerná a spíš tekutější konzistence, což znamená, že řasenka trochu déle schne, ale není to nic hrozného.



Protože zatím mé hodnocení asi nebylo nijak extra přesvědčivé musím Vám vysvětlit proč vlastně tuhle řasenku tolik miluji. Je to tím, jaké krásně dělá řasy (a i oči). Od přírody nemám řasy nic moc a mám ráda když ze mě řasenka udělá mrkací panenku. A to tahle řasenka splňuje dokonale. Řasy nadzvedne, natočí, dodá jim pěkný objem a hlavně je hodně, hodně prodlouží. Je sice pravda, že při více vrstvách řasy může trochu slepovat, ale stačí pročesat jiným kartáčkem (např. z vyschlé řasenky) a máte řasy dokonale oddělené od sebe. (Na fotce ty řasy nejsou zdaleka tak hezké jako ve skutečnosti, ale neumím to lépe vyfotit. Mám 1-2 vrstvy řasenky.)

Určitě si myslím, že tato řasenka stojí přinejmenším za vyzkoušení i když vím, že určitě nesedne všem. Ale já jsem s ní na 100% spokojená a už nechci jinou. (I když jich samozřejmě používám víc.)

Žádné komentáře:

Okomentovat