neděle 6. dubna 2014

Laky na nehty od miss sporty

Značka miss sporty je často považována za levnou a nekvalitní značku, která je vhodná maximálně tak pro mladé slečny, které s líčením teprve začínají. Já osobně s tímto tvrzením nesouhlasím a tvrdím, že i u této značky se dají sehnat velmi dobré produkty, které jsou navíc za velmi dobrou cenu.
Netvrdím, že laky na nehty od miss sporty jsou nějaké úžasné, kvalitní, a že dlouho vydrží, ale i přesto patří mezi mé nejoblíbenější a já Vám dnes ráda vysvětlím proč.
První věc proč mi laky miss sporty vyhovují je cena. Stojí myslím něco myslím kolem 50 Kč což je pro mě tak akorát na to, že mi nehtech stejně žádný lak déle než tři dny nevydrží. Což je druhá věc. U mě je jedno od jaké je lak značky a jak byl drahý, protože mi stejně všechny na nehtech vydrží maximálně ty 3 dny. Třetí věc jsou barvy. Je totiž výběr z dost odstínů a to já mám ráda, protože tam vždycky najdu nějaký, který prostě kvůli jeho barvě musím mít. No a poslední a čtvrtý důvod je tvar štětečku, který mi dokonale vyhovuje.
No a nakonec bych vám ráda ukázala mé dva nejoblíbenější laky od této značky:
Je to tento oranžový, který sice vypadá v lahvičce nic moc, ale na nehtech mi připadá neodolatelný. A to tak, že dokonce nahradil jako moje nejoblíbenější barva laku doposud kralující královnu klasickou rudou.

Druhý lak je zlatý. Je to moje osobní úchylka pro zlaté a třpytivé věci. Nic víc.

Laky miss sporty určitě doporučuji vyzkoušet, protože si myslí, že za tu cenu určitě nejsou špatné. V podobné cenové kategorii jsou také z drogerie laky essence a rimmel london- ale o těch až někdy jindy (nebojte, taky jsou dobré :)).

Žádné komentáře:

Okomentovat